Harout Fazlian ( na zdjęciu głównym) rozpoczął swoją edukację muzyczną w młodym wieku nauką gry na fortepianie w Szkole Muzycznej w Bejrucie (Liban). W 1976 roku wraz ze swoją rodziną wyemigrował do Montrealu (Kanada), gdzie kontynuował naukę. W 1983 roku pojechał na studia do Erewania (Armenia), gdzie ukończył z wyróżnieniem dyrygenturę symfoniczną i operową i uzyskał tytuł doktora nauk muzycznych. W 1992 roku zdobył II nagrodę na Międzynarodowym konkursie dyrygenckim muzyki czeskiej, gdzie otrzymał również nagrodę specjalną Jury za najlepszą interpretację. W 1997 roku wrócił do Libanu na zaproszenie dr Walida Gholmieha, rektora Narodowego Konserwatorium Muzycznego, aby stworzyć pierwszą Orkiestrą Symfoniczną w Libanie. Od czasu jej założenia w 1999 roku Maestro Fazlian jest jednym z dyrygentów Libańskiej Narodowej Orkiestry Symfonicznej (Lebanese National Symphony Orchestra). Jest również dyrektorem artystycznym i pierwszym dyrygentem Lebanese Philharmonic Orchestra.
Kamil Radzimowski (na zdjęciu poniżej) to kompozytor, multiinstrumentalista, producent muzyczny. Pomysłodawca projektu i kompozytor wszystkich utworów zawartych w Odgłosach zanikającego świata. Jest jedynym w Polsce instrumentalistą grającym na duduku, najstarszym armeńskim instrumencie dętym. Mistrz nastroju i orientalnych rytmów, czerpiący natchnienie zarówno z muzyki ludowej jak i etnicznej. W 2010 roku zaczął rozwijać swoją pasję ucząc się gry na trzech instrumentach etnicznych, tj. Oud, Zurna i Duduk ormiański. Wydał 3 płyty solowe. Koncertował z czołowymi polskimi dyrygentami: Tadeusz Wicherek, Bohdan Jarmołowicz, Krzesimir Dębski, Adam Sztaba oraz gwiazdami muzyki: Mieczysław Szcześniak, Kuba Badach.
Komentarze